CS ove godine slavi svoju 25. obljetnicu. Utemeljen je 1989. godine i otad se afirmirao kao jedan od najistaknutijih sistem integratora u regiji.
naslovnica kontaktirajte nas mapa weba english
  »  Podrška  »  Call Center i CRM
Podrška
»   Služba za podršku
»   Call Center i CRM
»   Ugovorno održavanje
»   Certificirani stručnjaci
»   Kontakti
Kontakti
Prijavu kvara, problema ili zahtjeva moguće je izvršiti telefonski, telefaksom ili elektroničkom poštom na kontakte Službe podrške.

 
Call Center i CRM Verzija za ispis
Služba podrške ima organiziranu pozivnu službu (Call Center) za zaprimanje prijava i zahtjeva (Case Management). Za zaprimanje te daljnju obradu prijava i zahtjeva koristi se programska oprema sustava za strateško upravljanje zadovoljstvom korisnika (CRM – Customer Relationship Management).

Sustav za strateško upravljanje zadovoljstvom korisnika povezan je sa VoIP telefonijom te omogućava trenutni pristup svim korisničkim podacima vezanim uz samu prijavu:
  • korisnički sustavi i oprema (vrsta, serijski brojevi)
  • povijest komunikacija i prijava
  • vrsta i razina ugovora o održavanju (SLA – Service Level Agreement)
  • Response Time, Repair Time - odzivna vremena i vremena popravka
  • rješenja prijava (Knowledge base)
  • trenutna raspoloživost stručnjaka
Korištenjem podataka dobivenih sustavom za upravljanje zadovoljstvom korisnika, vrijeme prvog stupnja tehničke pomoći (First Level Support) smanjuje se na najmanju moguću mjeru te daljnja obrada prijave prije intervencije od strane naših stručnjaka (Diagnose Before Dispatch) osigurava najvišu moguću razinu kvalitete podrške.

Radni proces upravljanja prijavama i pozivima te cjelokupna djelatnost službe za podršku obavlja se u skladu s radnim uputama i procesima definiranima certifikatom ISO 9001.

 
naslovnica | naš profil | usluge i rješenja | partneri | podrška integrirane informacijske tehnologije
CS Computer Systems © 2014 | Sva prava pridržana | Kontaktirajte nas