CS ove godine slavi svoju 25. obljetnicu. Utemeljen je 1989. godine i otad se afirmirao kao jedan od najistaknutijih sistem integratora u regiji.
naslovnica kontaktirajte nas mapa weba english
  »  Podrška  »  Kontakti
Podrška
»   Služba za podršku
»   Call Center i CRM
»   Ugovorno održavanje
»   Certificirani stručnjaci
»   Kontakti
Ugovorno održavanje
Ugovornim održavanjem, podrška se u potpunosti prilagođava najsloženijim potrebama klijenta, uz najkraće moguće vrijeme intervencije. Uz proširenje radnog vremena do 24 sata, 7 dana u tjednu, dodatno mogu biti definirana i odzivna vremena odnosno vremena popravka.

 
Kontakti Verzija za ispis
Tehnička podrška koju Služba podrške pruža našim je klijentima na raspolaganju 24 sata svih sedam dana u tjednu (24×7), ovisno o vrsti ugovornog održavanja i razini usluge (SLA – Service Level Agreement) koja je s klijentom sklopljena.

Prijavu kvara, problema ili zahtjeva moguće je izvršiti telefonski, telefaksom ili elektroničkom poštom na kontakte Službe podrške u radno vrijeme od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00. Izvan radnog vremena Službe, svaki naš klijent javlja se na poseban telefonski broj, ovisno o vrsti usluge koja je dogovorena.

Služba podrške
T: +385 1 3855 800
F: +385 1 3882 555
E:

 
naslovnica | naš profil | usluge i rješenja | partneri | podrška integrirane informacijske tehnologije
CS Computer Systems © 2014 | Sva prava pridržana | Kontaktirajte nas