CS ove godine slavi svoju 25. obljetnicu. Utemeljen je 1989. godine i otad se afirmirao kao jedan od najistaknutijih sistem integratora u regiji.


naslovnica kontaktirajte nas mapa weba english
  »  Podrška  »  Služba za podršku
Podrška
»   Služba za podršku
»   Call Center i CRM
»   Ugovorno održavanje
»   Certificirani stručnjaci
»   Kontakti
Kontakti
Prijavu kvara, problema ili zahtjeva moguće je izvršiti telefonski, telefaksom ili elektroničkom poštom na kontakte Službe podrške.

 
Služba za podršku Verzija za ispis
Briga o zadovoljstvu klijenata temeljna je zadaća Službe za podršku. Osnivanjem službe, CS Computer Systems je osigurao svojim klijentima jednostavniju, brzu i kvalitetnu uslugu podrške i odziva i to 24 sata na dan, 7 dana u tjednu i 365 dana godišnje.

Takav sustav poslovanja s našim klijentima daje im povjerenje u CS Computer Systems kao osiguravatelja kompletne IT usluge. Naša služba zaprima, procesuira i prosljeđuje zahtjeve klijenata, te prati cjelokupan radni proces zahtjeva. Pritom posebnu brigu vodimo o tome da je komunikaciju s klijentima moguće provesti jednostavno, ponuditi im više načina prijave problema i da u svakom trenutku budu u mogućnosti saznati koje je trenutno stanje rješavanja njihovog zahtjeva.

Služba podrške organizirana je prema sljedećim tehnološkim grupama proizvoda koje održava:
  • grupa za održavanje poslužitelja
  • grupa za održavanje osobnih računala i periferijskih jedinica
  • grupa za održavanje mrežnih uređaja
  • grupa za održavanje multimedijskih audio/video sustava
  • grupa za tehničku podršku za rješavanje najsloženijih problema – bilo kvarova, izrade projekata, instalacije sustava ili savjetovanja
Rad službe za podršku obavlja se u skladu s radnim uputama i procesima definiranima standardom za kvalitetu poslovanja ISO 9001.
 

HP Care Pack usluge

Kao HP GOLD Preferred Partner/Service Specialist, tvrtka CS Computer Systems u svojoj ponudi ima i HP Care Pack usluge, koje obuhvaćaju:

  • hardversku podršku kojom je moguće produljiti ili pojačati razinu jamstva s mogućnošću dolaska na lokaciju korisnika, povisiti razinu održavanja u smislu skladištenja rezervnih dijelova za brzi popravak, raspoloživosti 24×7 i popravka unutar 6 sati od prijave kvara ili slijedeći radni dan,

  • softversku podršku kojom je moguće ostvariti pravo na tehničku podršku za operativni sustav ili aplikacije do razine 24x7 uz odzivno vrijeme od 2 sata i pravovremene zakrpe i nadopune,

  • instalacijske usluge koje sadrže instalaciju hardvera, operativnog sustava, mrežnih protokola i upoznavanje korisnika s osnovnim funkcioniranjem sustava.

 
naslovnica | naš profil | usluge i rješenja | partneri | podrška integrirane informacijske tehnologije
CS Computer Systems © 2014 | Sva prava pridržana | Kontaktirajte nas