CS ove godine slavi svoju 25. obljetnicu. Utemeljen je 1989. godine i otad se afirmirao kao jedan od najistaknutijih sistem integratora u regiji.
naslovnica kontaktirajte nas mapa weba english
  »  Podrška  »  Ugovorno održavanje
Podrška
»   Služba za podršku
»   Call Center i CRM
»   Ugovorno održavanje
»   Certificirani stručnjaci
»   Kontakti
Kontakti
Prijavu kvara, problema ili zahtjeva moguće je izvršiti telefonski, telefaksom ili elektroničkom poštom na kontakte Službe podrške.

 
Ugovorno održavanje Verzija za ispis
Ugovornim održavanjem, podrška se u potpunosti prilagođava najsloženijim potrebama klijenta, uz najkraće moguće vrijeme intervencije. Uz proširenje radnog vremena do 24 sata, 7 dana u tjednu, dodatno mogu biti definirana i odzivna vremena odnosno vremena popravka.

Odzivno vrijeme (tzv. Response Time) predstavlja vrijeme od prijave neoperativnosti/neispravnosti sustava do trenutka početka otklanjanja kvara, od strane za to ovlaštenog stručnjaka CS Computer Systems. Vrijeme popravka (tzv. Repair Time) je definirano kao vrijeme uspostavljanja osnovne radne sposobnosti prijavljenog uređaja/sustava ili zamjensku instalaciju sličnog uređaja radi uspostavljanja funkcionalnosti tog uređaja/sustava do konačnog popravka originalnog uređaja.

Vremena odziva i popravka mogu biti standardnih 4 sata Response Time (4HRS), 6 sati Call To Repair Time (6CTR), i Next Bussines Day (NBD) ili se mogu ugovorom odrediti posebna vremena odziva, odnosno popravka. Pritom je određeno i radno vrijeme na koje se navedena vremena odnose - 5 radnih dana u tjednu po 9 sati dnevno (5×9) ili 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu (24×7).

 
naslovnica | naš profil | usluge i rješenja | partneri | podrška integrirane informacijske tehnologije
CS Computer Systems © 2014 | Sva prava pridržana | Kontaktirajte nas