CS Computer Systems

Kontakt centar sustavi

Kontakt centar sustavi

Kontakt centar sustav integrira se sa IP telefonskim sustavom osiguravajući napredne funkcije uz jednostavnu i brzu implementaciju:

  • Raspoređivanje dolaznih poziva na agente kontakt centra
  • Dinamičko kretanje kroz izbornike biranjem tipke na telefonu
  • Povezivanje agentovog računala i telefona (upravljanje pozivima putem aplikacije)
  • Davanje prioriteta određenim pozivateljima
  • Ostavljanje glasovne poruke
  • Upravljanje i nadziranje agenata, uključivanje u poziv i prisluškivanje aktivnih poziva


Funkcioniranje sustava moguće je detaljno prilagoditi korisnikovim zahtjevima osiguravajući optimalan rad sustava. Napredni sustav za izvještavanje omogućava dubinski uvid u efikasnost kontakt centra, kao i za upravljanje radom kontakt centra:

  • Podešavanje radnog vremena
  • Prikaz pozivatelja na čekanju, kao i pozivatelja koji razgovaraju s agentima
  • Prikaz propuštenih poziva
  • Izvještaji prilagođeni potrebama pojedinog kontakt centra

Pozivi mogu biti snimljeni radi pohrane ili kasnijeg preslušavanja.