Kontakt centar sustavi

Kontakt centar sustav integrira se sa IP telefonskim sustavom osiguravajući napredne funkcije uz jednostavnu i brzu implementaciju:
- Raspoređivanje dolaznih poziva na agente kontakt centra
- Dinamičko kretanje kroz izbornike biranjem tipke na telefonu
- Povezivanje agentovog računala i telefona (upravljanje pozivima putem aplikacije)
- Davanje prioriteta određenim pozivateljima
- Ostavljanje glasovne poruke
- Upravljanje i nadziranje agenata, uključivanje u poziv i prisluškivanje aktivnih poziva
Funkcioniranje sustava moguće je detaljno prilagoditi korisnikovim zahtjevima osiguravajući optimalan rad sustava. Napredni sustav za izvještavanje omogućava dubinski uvid u efikasnost kontakt centra, kao i za upravljanje radom kontakt centra:
- Podešavanje radnog vremena
- Prikaz pozivatelja na čekanju, kao i pozivatelja koji razgovaraju s agentima
- Prikaz propuštenih poziva
- Izvještaji prilagođeni potrebama pojedinog kontakt centra
Pozivi mogu biti snimljeni radi pohrane ili kasnijeg preslušavanja.